Utilitza el pressupost per generar CONFIANÇA. Part 1

Moltes empreses no van més enllà d’un simple document de Word.

No facis el que la majoria fa i tampoc creguis que “no és necessari” solament perquè la resta no ho fa. És molt difícil diferenciar-se així.

Has de comptar amb plantilles amb un bon disseny  visual per a les propostes que enviïs als clients.

 

Estàs venent imatge, disseny, confiança, professionalitat: i la teva proposta ho ha de transmetre.

 

Cal que transmetis una sensació agradable quan el client llegeixi la teva oferta.

Usa imatges que expliquin gràficament els continguts i productes de la teva proposta, afegeix fotos, utilitza diferents grandàries de lletra que facilitin la lectura de cada element de la proposta, estableix els títols amb una grandària major i un color diferent dels paràgrafs, usa espais amplis.

ppto 2

Detalla sempre els materials, qualitats, terminis i preus per evitar problemes en el futur.

 

 El pressupost ha d’estar ben redactat i ha d’incloure ofertes de valor

 

Encara que la teva oferta no sigui la més econòmica, cal que sigui la que més valor aporta al client.

Això no només transmet al client que estem totalment compromesos amb el projecte: també estaràs creant menys rebuig psicològic a la teva oferta final, i aconseguiràs una millor acceptació.

Tú que coneixes el teu negoci has d’establir una llista de possibles elements extra que pots oferir sense que et suposin un gran cost, i el client ho vegi com a valor afegit.

No necessàriament es tracta d’elements propis del projecte com a tal, poden ser petits beneficis extra que et permetran transmetre més valor i compromís als clients.

 

Tots sabem que moltes vegades el client va directe al final del pressupost, per això, et recomanem que tots els beneficis pel clients, els incloguis al final.

 

pressuposi

Totes les partides que continguin els elements que portin un benefici a la teva empresa, han d’estar al principi o al mig, mai al final.

En la part final has de deixar tots els elements siguin un  benefici pel client: garanties, compromisos, dates…  Així aconseguiràs donar-li seguretat i confiança al client.

I no et conformis amb un pressupost signat, adjunta sempre un contracte, és signe de confiança.

Els Agremiats disposeu dels documents de contracte que evitaran molts problemes futurs.

Utilitza’ls.

 

Esperem que us hagi fet pensar una mica aquest post.

Des del Gremi anirem fent periòdicament petits escrits sobre temes d’interès comú.

I recordeu:

AIXO NO HO FA QUALSEVOL

 

Deixa la teva opinió
Digues que t’agradaria que comentessim
serveisagremiats@greincat.cat