Creus que la confiança pesa més que el preu a l’hora de prendre decisions quan un client vol fer una reforma?

Sense confiança no hi ha res.

Hem parlat des del Gremi amb molts de vosaltres sobre el perquè es perden els pressupostos. A tots us ha passat:

  • El problema no és el preu.
  • El problema no és el producte.
  • El problema no és la competència.
  • El problema no és el disseny.

El problema és la confiança que es genera amb el client.

El problema i la raó per la qual la majoria d’accions tàctiques de màrqueting no funcionen és perquè volem saltar-nos l’etapa de l’enamorament, volent anar directe de el “molt de gust en conèixer-ho” a “ens casem?=(em compra?)”.

I així no funciona.

Una vegada perdudes, la confiança i la reputació són molt difícils de recuperar.

I no és que el teu negoci no sigui confiable, el que passa és que la gent (encara) no hi confia. No n’hi ha prou amb ser confiable i dir que un és un professional de confiança.

La confiança no s’autoproclama, cal construir-la.

Els teus clients potencials necessiten ells mateixos arribar a la conclusió que tú, el teu servei i el teu negoci són confiables.

Des del Gremi estem segurs que la confiança, la recomanació i l’amabilitat són els aspectes més valorats pels clients a l’hora de triar al professional que farà la reforma.

Hi ara ens preguntareu, “Existeixen formes per generar confiança?”

Doncs si. N’hi ha moltes. Anirem parlant d’algunes d’elles.

Esperem que us hagi fet pensar una mica aquest post.

Des del Gremi anirem fent periòdicament petits escrits sobre temes d’interès comú.

I recordeu:

AIXO NO HO FA QUALSEVOL

 

Deixa la teva opinió
Digues que t’agradaria que comentessim
serveisagremiats@greincat.cat