Skip to main content Skip to search
De dilluns a dijous de 9:00 a 17:00 i divendres de 9:00 a 15:00.

Plans de Digitalització

3 juliol, 2020

Acompanyament en els processos de digitalització de petites empreses i persones treballadores autònomes

Amb aquest programa, es posa a disposició de les petites empreses i les persones autònomes un servei de suport tècnic especialitzat per acompanyar-les en els diferents processos de digitalització. El servei inclou acompanyament en la implementació de millores en les àrees següents:

  • Presència de l’empresa a Internet, ja sigui a través de pàgines web, xarxes socials o altres mitjans online.
  • Estratègia de comunicació i màrqueting online de l’empresa, a nivell de planificació i utilització de diferents eines disponibles per a petites empreses, des de recursos per fer campanyes de màrqueting online fins a les eines per millorar el posicionament a cercadors i la utilització d’analítica web i de xarxes socials.
  • Utilització de canals de venda online.
  • Digitalització dels processos de gestió de l’empresa, a nivell de la utilització de sistemes de gestió informatitzada com CRM i ERP, o la utilització d’eines que facilitin el treball col·laboratiu i el teletreball.

METODOLOGIA DEL SERVEI

L’acompanyament consistirà en l’assessorament personalitzat per part d’un equip tècnic especialitzat. El procés d’acompanyament s’estructurarà en tres fases:

FASE 1: realització d’una diagnosi inicial que determini el nivell de digitalització de l’empresa i les possibilitats de millora en les següents àrees:

  • Presència de l’empresa a Internet
  • Estratègia de comunicació i màrqueting online de l’empresa
  • Utilització de canals de venda online
  • Digitalització dels processos de gestió de l’empresa i possibilitats de teletreball i treball col·laboratiu

FASE 2: realització d’un pla de digitalització a partir de la diagnosi inicial, que ha d’incloure objectius concrets i mesurables relatius al grau de digitalització de l’empresa en les diferents àrees definides al punt anterior.

FASE 3: acompanyament en la implementació del pla de digitalització i en el seguiment de la consecució d’objectius.

REQUISITS

Per rebre l’acompanyament, les empreses o persones treballadores autònomes interessades hauran de complir els següents requisits:

  • Tenir domicili social a l’àrea metropolitana de Barcelona
  • Tenir un màxim de 10 persones treballadores
  • Disposar d’equips informàtics i connexió a Internet, així com de coneixements informàtics a nivell d’usuari/ària per part de la persona o equip que participarà en el programa.

PER SOL·LICITAR EL SERVEI

Click aquí